چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش.

سکس دزدی و زوری

سکس دزدی و زوری
اون روز هم چون حوصله مدرسه نداشتیم با مجید فرار کردیم و با موتور اون تو خیابونا کس چرخ میزدیم . تو همین حین رفتیم به یه سوپری . دو تا نوشابه خریدیم تا بخوریم . هنوز مشغول خوردن بودیم که من متوجه یه دختر 29-30 ساله شدم
که از تو پنجره خونشون داشت با ایما و اشاره به پسری که اون طرف خیابون بود می گفت که بیا بالا.وقتی که به مجید گفتم ، گفت بیا میخوام امروز یه حال اساسی بهت بدم . من که میدونستم اون آدم کله خریه ترسیدم . اول فکر کردم میخواد به پلیس زنگ بزنه تا یه خورده بخندیم ولی اون که بدجوری کیرش پا شده بود میخواست بره تو اون خونه.
هر کاری کردم که بیخیال بشه نشد که نشد . اون موقع من می خواستم بیخیال بشم و به اون بگم که خودت تنهایی برو ولی
غرورم اجازه نداد آخه منو مجید هنوز رفیق جنگ نبودیم و نمی خواستم جلو اون کم بیارم بخاطر همین رفتیم که...
اینو هم بگم که چون اون خونه دو طبقه و سردو نبش بود ،هم در از ساختمان بود و هم در از حیاط .دختره طبقه بالا بود و پسره از دری که به ساختمان وصل بود رفت تو خونه.
من سریع به اون جا پایی دادم واون مثل یه گربه از دیوار بالا رفت و چند لحظه بعد در حیاط آروم باز شد و من رفتم تو حیاط . شانس آوردیم که از تو حیاط به طبقه بالا و پشت بوم راه داشت ، از همونجا رفتیم طبقه بالا .با احتیاط رفتیم داخل . کسی نبود .من بدجوری ترسیده بودم ولی مجید به تخمش هم نبود
شروع به سر کشی کردیم که من زودتر از اون اتاق خانوم رو پیدا کردم . به مجید هم گفتم .اون سریع یه صندلی آورد واز قسمت بالای در که شیشه بود نگاه کرد وبا خنده ای که کرد فهمیدم بله بساطشون پهنه . مجید میخواست همون موقع مچشون رو بگیره و خودش کارو شروع کنه که با اصرار من صبر کرد تا کار اون پسره تموم بشه و بعد ...
رفتیم تو آشپز خونه تا یه چیزی واسه خودمون پیدا کنیم بخورم که مجید گفت اول من میرم وتو حواست به پسره باشه .چاره ای جز قبول کردن نداشتم . در ضمن تصمیم گرفتیم یه خورده برینیم تو حالشمون . قضیه از این قرار بود که از بالای در نگاه میکردییم و همینکه کارشون تموم شد نذاریم لباس بپوشن و خلاصه ریده بشه به حال کردنشون تا هم بخندیم هم کس بکنیم.
خلاصه من رفتم بالا نگهبانی دادم (البته حواسم بود که یه وقت دیده نشم) بالاخره کار شون تموم شد و من سریع اومدم پایین و به مجید هم گفتم . اونم سریع اومدو درو باز کرد و گفت به به دستم درد نکنه . پسره که فکر کرده بود مجید با اون
تیپ و قیافه ی خلاف یه کاره اون دختره هستیم و اومدیم اونو بزنیم ولی مجید سریع گفت تنهایی؟ما هم میخوایم وگرنه آبروتون رو میبریم . اونا هم مجبور بودن قبول کنن ولی دختره که دو تا آدم با تیپ خلاف رو دیده بود و فکر میکرد ما
به تیپ اون نمی خوریم شروع به گریه کرد وبعد از تهدید های ما وقتی دید راهی جز قبول کردن نداره قبول کرد که...
اون موقع من دست پسره رو گرفتم و از اتاق آوردم بیرون تا مجید زودتر حالشو کنه و نوبت من بشه . یه مدت که گذشت
دیدم مجید آقا با هیکل ایستاده اومد بیرون و منو دعوت کرد به داخل اتاق . منم از خدا خواسته با کله رفتم تو اتاق .دیدم
خانوم رو تخت لخت افتاده منم سریع رفتم پیشش و لباسام رو در آوردم . کیرم رو که هنوز آمپر نچسبونده بود رو گرفتم
جلو صورتش تا ساک بزنه ولی اون گفت فقط حق دارم از کس اونو بکنم ولی من که ساک زدن اونو واسه پسره دیده بودم
موهاشو کشیدم و صورتشو جلو آوردم و کیرمو کردم تو دهنش بعد از مدتی که ساک زد چون کارش رو با رغبت انجام نمی داد تصمیم گرفتم تا از کون هم بکنمش (خداییش تقصیر خودش بود کارش رو با رغبت انجام نمی داد)بخاطر همین اونو به صورت سگی خوابوندم و کیرمو رو سوراخ کونش گذاشتم . به محض اینکه فهمید
میخوام از عقب بکنمش میخواست در بره که سریع اونو کرفتم و با فشاری که دادم کلاهک کیرم تقریبا رفت تو سوراخش . اول یه خورده جیغ میزد ولی بعد که دید فایده نداره شروع به گریه کردن کرد بعد از یه خورده که از کون کردمش کیرم رو در آوردم تا از کس هم کرده باشیم وقتی که حس کردم داره آبم میاد کیرمو در آوردم و موهاشو کشیدمو به طرز وحشیانه ای صورتشو آوردم جلو شروع کردم به جلق زدن اونم چشماشو بسته بود . از دیدن صورت خیس از اشکش باعث شد تا به طور کامل ارضاء بشم . وبعد لباسام رو پوشیدیم و از اونجا رفتیم.فقط یه توصیه دارم که واسه یه بار هم که شده آبتون رو، رو صورت طرف مقابل بریزید و همون موقع چهره اونو نگاه کنید تا لذتی رو که داره از دست ندید.

فرشید پارسایی

۸ نظر:

  1. همش کسشعر بود دروغ بود

    پاسخحذف
  2. سلام فرشید جان داداش این چ داستانی بود عزیز . توی سکس با سمانه گفتم خوب بود اما این دیگه خیلی تخیلی بود از تخیلت کمتر استفاده کن خسته نباشی . . مهسا .

    پاسخحذف
  3. مادر جنده تر از تو نیست باید کونت گذاشت بی فرهنگ الاغ

    پاسخحذف

نظر شما در مورد این پست؟